Dvorci Zagorja

Biciklistička ruta: Dvorci Zagorja

Želite upoznati Zagorje biciklom?
Ovo je biciklistička ruta dijelom Zagorja s ciljem obilaska 4 dvorca.

Polazak je iz mjesta Miljana u kojem se nalazi i istoimeni dvorac. Budući da je trenutno u fazi renoviranja pristup baš i nije bio moguć. Na glavnoj cesti imate parking za ostaviti auto i birtiju za popiti kavu prije vožnje.
Ruta dalje vodi laganim usponom u smjeru Desinića gdje se nakon 4 km odvajamo lijevo kako bi posjetili Veliki Tabor, jedan od poznatijih dvoraca u Zagorju. Sam uspon prema dvorcu je malo teži ali nije dugačak tako da nije problem pedalirati do dvorca. Iza dvorca se nalazi stol sa klupama, što je poslužilo kao mjesto za mali odmor.

Dalje se spuštamo nazad do ceste s koje smo se odvojili. Nastavljamo prema Desiniću, prolazimo pokraj poznatog restorana Grešna Gorica i tih 5 km je uglavnom spuštanje s nekoliko manjih uspona sve dok ne prođemo mjesto Gaber. Slijedi uspon dužine 4 km koji nas vodi do dvorca/crkve u Vinagori. Ispred crkve opet klupa, kao naručena za pauzu i odmor. Slijedi odličan spust sa nekoliko manjih uspona koji vode do Malog Tabora. Dvorac u kaosu, nema se što vidjeti, idemo dalje.

Nepunih 20 km do povratka u Miljanu koji su proletjeli budući da cijeli povratak ima tendenciju spuštanja uz povremeno 0lagano pedaliranje. Vozimo se uz samu granicu Hrvatske i Slovenije, uskom lokalnom cestom koja nas vodi sve do mjesta polaska.