Kapavac – Javor

15.06.2013. Biciklistička ruta: Duzluk – Manastir – Kapovac – Javor. Polazak ispred Bluesa, nakon kave, starom prugom do jezera. Preko Duzluka izlazite na cestu za Kutjevo i tu skrećete lijevo, prema gradu. Na 5. i 7. km se skreće desno kako bi došli do šume i napokon na makadam. Odlična makadam cesta vas vodi do manastira Sv. Nikola gdje imate i vodu ako je potrebna. Od manastira se nastavlja makadamom do izlaska na cestu Orahovica – Kutjevo i tu skrećete lijevo. Asfaltiranom cestom narednih 2 km do vidikovca gdje opet skrećete desno na makadam. Nakon 3 km dolazite do uspona na Kapavac. Cesta dotle je odlična, ovisno o dobu godine može biti malo zarasla ali nema straha da ćete zalutati. Narednih 5 km, do Javora, vozite po šumskim cestama i planinarskim stazama. Može biti dosta zarasla a ako niste sigurni da li ste na pravome putu, imate i planinarske markacije pa ne bi trebalo biti problema. Uostalom, pratite GPS track. Ako tu poželite odustati, možete se spustiti desno perma kamenolomu. Poslije Javora je situacija ista…..treba obratiti pažnju na svakom križanju cesta da ne bi otišli u krivom smjeru. Kada dodjete do spusta prema kamenolomu bit ćete opet na odlicnom makadamu i možete uživati u spustu bez razmišljanja o ruti……cesta vas vodi do kamenoloma.